Selasa, 7 Februari 2017

Hotel Labuan Point

13 Januari 2017 kami gerak ke Labuan.First time naik kapal terbang sangat teruja tapi sayang masa pergi aku duduk seat tengah balik baru dapat duduk kat tepi tingkap.

Ok kita mulakan cerita Labuan dengan tengok hotel dulu.

Kami menginap di Hotel Labuan Point dari 13 - 15 Januari 2017 (3 hari 2 malam)




Dekorasi bertemakan Tahun Baru Cina.

kawasan lobi hotel sangat besar dan ada disediakan air lemon



suka aku tengok carpet hotel nie

Jom tengok ruang dalam bilik hotel nie



tak best tak ada iron,tapi nasib baik tudung aku tak payah gosok because i pakai tudung bawal adijuma senang hidup aku.


weiiii ada mesin penimbang berat..bagus bagus dah lama tak timbang mari kita timbang

mendapat,amek kau berat aku 56.6 gemokkkkk..

ruang toilet




Cafenye di tingkat atas sekali tingkat 8 kot lupa lah plak.
Cafenye nama Sky Garden Cafe,boleh tengok bandar Labuan dengan jelas.

walaupun makanan tak banyak tapi ia tetap sedap



haruslah duduk tepi sekali,sambil makan boleh tengok permandangan bandar Labuan.

  nie pula kat bahagian luar, malam-malam boleh mabuk ada arak disini





ambil kesempatan jap ambil gambar 1 2 3...




Belakang dari hotel nie ada masjid,disebabkan waktu solat sana cepat jadi kami berpandukan azan dari masjid nie.


Masjid Jamek An-Nur




AddressLot 207508183 87008 W.P., 708, 87000 Labuan, Labuan Federal Territory, Malaysia

Tiada ulasan :